Facebook Instagram

Tilaus- ja toimitusehdot

YLEISTÄ
www.anicare.fi/kauppa on Anicare Oy:n omien tuotteiden tai niihin liittyvien tuotteiden verkkokauppa. Maksupalvelut tarjoaa Klarna, jonka kautta maksaminen tapahtuu suojatusti ja luotettavasti.

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Anicare Oy:n (Y-tunnus: 2877114-9) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautus käytännöistä ja maksutavoista.

Kaikki hintamme sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (Alv.) ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

TOIMITUSAIKA
Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan tilauksen toimitusaika on normaalisti 1-5 arkipäivää.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta toimitustavat ja maksutavat kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää.

TOIMITUSTAVAT
Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan tuotteen mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita ja tilaus toimitetaan kokonaisuudessaan kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi. Voimme myös tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja toimittaa loput tuotteet jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Toimitamme tilaukset aina kirjattuna kirjeenä tai pakettina, johtuen tuotteen arvosta ja lähetyksen jäljitettävyydestä. Pidätämme oikeuden lähettää tilauksen muulla toimitustavalla, mikäli tilausta ei tuotteen arvon tai koon vuoksi tarvitse lähettää kirjattuna postipakettina.

Posti, toimitus koti osoitteeseen. (Kirje)
Mikäli tilauksesi koko sallii kirje koon lähetyksen, tilauksesi voidaan toimittaa ilmoittamaasi osoitteeseen kirjeenä, toimitusehtojen mukaisesti. Kirje lähetys ei ole seurattavissa eikä toimittaja ota vastuuta toimituksesta.

Posti, lähimpään noutopisteeseen. (Kirjattu kirje/paketti)
Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen, toimitusehtojen mukaisesti. Voit seurata paketin etenemistä seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Ilmoitathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä Posti ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

Matkahuolto,lähimpään noutopisteeseen
Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen toimitusehtojen mukaisesti. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla.

MAKSUTAVAT
Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle. Varaamme tuotteita maksamattomalle tilaukselle enintään 14 vuorokauden ajan, minkä jälkeen tuotteet ovat kenen tahansa ostettavissa.

Osa maksutavoista voi edellyttää rekisteröitymistä Anicare Oy:n tai kolmannen osapuolen asiakasrekisteriin. Ulkopuolisten palveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta sivuilta.

Klarna
Maksupalvelutarjoaja:

Klarna Bank AB

www.klarna.com/fi

Lasku/osamaksu:
Voit tilata tuotteet myös laskulla tai osamaksulla. Maksuvaihtoehdon tarjoaa Klarna Bank AB. Löydät lisätietoja laskulla ja osamaksulla maksamisesta www.klarna.com/fi

Yritykset ja yhteisöt:Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä sähköpostilla info@anicare.fi

PALAUTUKSET
Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran ostohetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisena. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin uuden tuotteen toimittamiseen liittyen.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet
Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisena. Muutoin Anicare Oy varaa itselleen oikeuden veloittaa aiheettomasta palautuksesta aiheutuneet kulut, kuitenkin aina vähintään 50,00€.

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen ja ominaisuuksien toteamiseksi. Laitteen rekisteröinti tai yksilöinti sinetin irroitus luetaan sellaiseksi käyttämiseksi, ettei palautusoikeus ole enää voimassa.

Digitaalisilla käyttöön otetuilla tuotteilla, kuten ohjelmistot,lisenssit ja muut vastaavat tuotteet ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Mikäli asiakas on tilausta tehdessään antanut yrityksen nimen, katsotaan, että tavara tilataan yritykselle, eikä normaali kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ole voimassa.

Palautus tilanteessa ota yhteyttä sähköpostitse palautus@anicare.fi ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän sähköpostin mukaan seuraavat tiedot:

Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
Palautuksen syy.
Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

MYYNTIALUE
Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen lukuunottamatta Ahvenanmaata. Mikäli olet kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@Anicare.fi. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimitus kustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.

Muut ehdot:
Anicare Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Anicare Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta Anicare Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta tai tilanteesta kuten kuolemasta, sairaudesta tai muusta vähäisemmästä tai inhimillisesti perusteltavissa olevasta esteestä tai häiriöstä.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi viedä myös ODR-foorumin (https://ec.europa.eu/odr) kautta verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.

marraskuu 7, 2019